Ganas!! Isteri Didakwa Pukul Suaminya yang merupakan Orang Kurang Upaya



JARANG-jarang sekali kita mendengar kes isteri memukul suami, tak seperti kes suami memukul isteri yang sering didedahkan di media-media massa.

Tapi berlainan pula yang berlaku di Kota Bharu, Kelantan ini apabila seorang isteri telah dihadapkan ke mahkamah atas dakwaan memukul suaminya yang merupakan Orang Kurang Upaya (OKU).
Noor Ashiqin Azmi, 25, didakwa dengan sengaja menyebabkan kecederaan kepada suaminya, Mohd Bazely Mohamed Amin, 27, di Flat Hijau, Bandar Baru Kubang Kerian pada jam 12 tengah malam, 5 November lalu.
Mohd Bazely dipukul dengan penyangkut baju plastik oleh wanita terbabit sehingga cedera di lengan dan beberapa anggota badan lain.
Memetik laporan Sinar Harian, adik Mohd Bazely, Nur Hidayah Mohd Amin, 25, yang menyedari kecederaan itu telah tampil membuat laporan polis berhubung insiden terbabit.
Mohd Bazely merupakan suami perkahwinan kedua Noor Ashiqin yang memiliki dua cahaya mata hasil perkahwinan terdahulunya, manakal dengan mangsa, mereka belum dikurniakan zuriat.
Kes tersebut akan didengar semula pada 13 Januari depan dan tertuduh telah dibenarkan diikat jamin RM2,000 dengan seorang penjamin.

0 Response to "Ganas!! Isteri Didakwa Pukul Suaminya yang merupakan Orang Kurang Upaya"

Post a Comment